رویدادها آرشیو خبر ها
کاناوارو: یووه کاملا در کنار پیرلو خواهد بود

کاناوارو: یووه کاملا در کنار پیرلو خواهد بود

برای فابیو کاناوارو نیز انتخاب اندره آ پیرلو به عنوان مربی یووه هم کمی غیرمنتظره اما غیر ممکن نبود، بازیکن سابق یووه و تیم ملی ایتالیا می گوید:

 

رینو حق دارد، مسولیت سنگینی ست و کار اندره آ بسیار دشوار است اما نه به آن شدت که رینو گفت (می خندد) به هر حال شروع اسانی نیست اما او بسیار کجکاو و فعال است، نام خوشی دارد و همه از او استقبال کردند اما بازی ها که اغاز خواهند شد و نتایجی که به دست خواهند امد بسیار مهم خواهند بود. او بسیار باهوش است فوتبال را به خوبی می شناسد و حالا در فرم یک مربی می تواند موثر ظاهر شود، در این شکی نیست. او یووه را نیز به خوبی می شناسد و حالا خودش را بار دیگر در این تیم می بیند و به نظرم یووه کاملا در کنار اوست و از او حمایت می کند، با این حال نتایج نیز بسیار مهم خواهند بود.

 

اما ساری

 

من کمی متعجب شدم، باید بگویم چنین انتظاری نداشتم او با ذهنیت خوبی امده بود اما از همان ابتدا با مشکلاتی روبرو شد حتی مشکل ریوی و زات الریه ای که برای او پیش امد تقریبا زمان مهمی را از او گرفت و در ادامه کوید، اما یووه تلاش می کرد تا سیستم را اجرا کند به هر حال به نظرم شروع خوبی نداشت و در ادامه نیز مسائلی پیش امد که موجب شد پایان خوشی نیز نداشته باشد.

 

اسکودتو

 

به نظرم یووه با بودن رونالدو یک گام از سایر رقبا پیش است. با این حال با امدن پیرلو و تغییرات کنونی نمی توانم بگویم که چه چیزی پیش خواهد امد. لاتزیو حریف خوبی بود و فصل پرهیجان و خوبی را پشت سر گذاشت، اینتر برگشت و میلان نیز در پایان راه نتایج خوبی گرفت. و البته آتالانتا که شگفتی ساز شد، برای فصل آینده همه این تیم ها با قدرت حضور خواهند داشت و به فکر ادامه راه شان در فصل جدید خواهند بود. برای من اینتر و ناپولی می توانند رقبای سرسختی برای یووه باشند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: